Основна информация
1. Кликнете върху
Заявете връщане и посочете продуктите, които желаете да върнете, както и причините за тяхното връщане.
2. Ако изпитвате затруднение да заявите връщане през уебсайта, моля кликнете
тук, за да разпечатате и попълните формуляра ръчно.
3. За съжаление, не предлагаме директна замяна, а възстановяваме сумата, която сте заплатили за артикула в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка. Ако решите, можете да си направите нова поръчка за друг модел или размер, но тя е независима от тази, която връщате.
Важно
1. Ако пазите кутията, с която сте получили продукта от нас - премахнете етикета на товарителницата. Необходимо е добре да опаковате пратката и да я изпратите до адрес: ПОЛУЧАТЕЛ: за фирма БРО ГРУП ООД: до офис на Еконт: бул. Кукленско Шосе № 11, Пловдив, 4000. Куриерската такса е за ваша сметка!
2. Ако връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки продукт като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.
3. Необходимо е върнатите продукти да са в оригиналните им опаковки, както и с приложените към тях етикети и аксесоари. Продуктите не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.
4. В случай че поръчката Ви е заплатена с банков превод или наложен платеж, сумата ще бъде възстановена по банковата сметка (IBAN), която сте посочили във формуляра за връщане на продукти.